close
呵呵。。。明天就是我在APV的最后一天了
有点不舍,
一毕业就在这里工作到现在。
有多少朋友已经换了好几份工了,
而我,从一而终。
也不是,职位很高,
工钱也不是很多,
而且,常常还要工作到凌晨
工作365天24小时。
吃力不讨好的工作。
但,我还是留了下来。

虽然老板说不上好,甚至有点吝啬,
但,很有义气的上司总是为我们争取福利。
还有烂烂的同事,总是在公司里嘻笑,

我在公司里是一等一的小妹,
单纯,温柔,乖巧
是大家给画上的等号

我要走了,
亲爱的APV。。。我希望我能展翅高翔!

这是我临走前的FAREWELL LETTER

To all my dear friends, work mates, clients and to all those who know me...

I have enjoyed my tenure here and I appreciate having had the opportunity to work with you guys. Thank you for the support, guidance and encouragement you have provided me during my time in APV. Even though I will miss you guys, I am looking forward to this new challenge and to starting a new phase of my career.

My last day in APV will be 16th Nov 2006 (Thurs).

Please keep in touch, I can be reached at my personal email address (yahui_apv@yahoo.com) or my mobile 017-3378 752

Thanks again for everything.

Yours truly,
Yahui

arrow
arrow
    全站熱搜

    smilehui81 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()